23 déc. 2012

Hair De la Creme et ses cheveux

Hello Ladies,

Hair de la crème nous parle de ses cheveux!!

Talk to me about your hair? I'm relaxed. I've been relaxed since the age of 11
Je suis défrisée, j’ai des cheveux défrisés depuis l’age de 11 ans.


What is your daily regimen?
I keep my hair in 3/4 wigs (I make them). I oil and massage my scalp daily with castor oil mixed with a little bit of peppermint oil. I make sure I deep condition my hair weekly and give myself protein treatments every other week. Lastly I make sure my hair is moisturized when needed. 

Je garde mes cheveux sous «  ¾ wigs » (je les fais moi mm) j’utilise de l’huile de ricin sur mon cuir  ainsi que de l’huile essentielle de romarin. Je m’assure de faire un soin profond une fois par semaine et je fais un soin protéiné les autres semaines. Enfin, je m’assure que mes cheveux soient hydratés en cas de besoin.

What you hair like the most?
The best hair that I've ever worn has to be a toss up between my Ali Express hair and Sheena's Hair Emporium 

Les meilleurs cheveux que j'ai porté sont un mélange entre un tissage de Ali Express et Sheena's Hair Emporium

What your hair didn’t like? 
I'm not a fan of beauty supply store hair. Outré would be in that category. 

Je ne suis pas une fan des tissages des 'beauty supply store' notamment les tissage Outré





Where can we found you? 
I can be found on YouTube at www.youtube.com/hairdelacreme and www.hairdelacreme.com

HaPpY HaiR JoUrNEy

Aucun commentaire :

Enregistrer un commentaire

A little word